Eva's Cheetah's


Naast Eva's kaketoes, kocht ik ook haar Cheetah's bij Bambiblauw.
De allerlaatste 50 cm uit de webshop.

Ik wilde nog zo'n Pimmeke voor J., maar ik vond de stof moeilijk combineerbaar met de aanwezige t-shirts in zijn kast.

Plan B dan maar.
Ik maakte al meerdere malen het One to hug jasje van Mind The Whale voor mijn petekind.
Mijn zus stuurde een foto door van het laatste exemplaar en dat ze daar zo blij mee was.

De Cheetah kreeg een bestemming.


Ondertussen draagt M. al de grootste maat van het One to Hug jasje en ik wil mevrouw de Walvis hierbij vragen om het patroon te vergroten.  Dankuwel!

Aangezien ik maar een beperkte stofhoeveelheid had trok ik mijn restjeskast open en zocht naar een mogelijke combinatie. De mouwen en binnenkant van de kap werden geknipt in een stevige tricot van Veritas. De voering van het voorpand en achterpand is een Ikea fleecedeken en de voering mouwen  zwarte tricot.
Restjeskast versus me. 1-0!


Voor de eerste keer kreeg mijn jasje ook oortjes voor extra cuteness overload.
Ik ben alvast fan! Ik hoop kleine M. en zijn moeder ook.



stof: Eva Mouton bij Bambiblauw



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics